Wiara czyni cuda? A jak to jest w biznesie?

Wiara w biznes pomoże Ci osiągnąć lepsze rezultaty
Wiara w biznes pomoże Ci osiągnąć lepsze rezultaty

Jeżeli interesuje Ciebie zarabianie przez internet, to pewnie chciałbyś poznać najlepsze i najskuteczniejsze techniki działania. Prawda?

Jednak jeżeli naprawdę chcesz odnieść sukces, to musisz zacząć od czegoś innego.  Wiary w biznes i to co robisz. Bez tego najlepsze techniki w niczym Cię nie uratują.

Każdy zaczyna od zera

Każdy z najlepszych marketerów, których teraz podziwiasz. Każdy człowiek sukcesu zaczynał w tym samym punkcie:

  • 0 doświadczenia
  • 0zł zarobionych
  • 0 sukcesów

By wybrnąć z tego punktu potrzebujesz pewności siebie i wiary w to co robisz. Inaczej będzie Ci bardzo ciężko. Zastanawiasz się dlaczego, co zmienia wiara w biznes?

Powód jest prosty – ludzie to zauważą. Porównaj dwie osoby (obie mają na koncie 0 sukcesów, to ich pierwsza rozmowa z potencjalnym klientem).

  • Jedna osoba jest uśmiechnięta, wchodzi pewna siebie. Prezentuje produkt, mówi o nim. Czasem się pomyli, jednak nie zwraca na to uwagi, bo wierzy w wartość tego o czym mówi. Wie, że jeżeli uda jej się przekonać osobę do współpracy, to pomoże jej.
  • Druga osoba stara się uśmiechać, jednak widać na jej twarzy niepewność. Prezentuje produkt, opowiada o nim. Gdy się pomyli, to robi się jej głupio i pojawia się chwila ciszy. Zadaje sobie pytanie „czy to na pewno ma sens?”. Mimo, że kończy prezentację z małą liczbą pomyłek, to ma już dość i chce wrócić do domu.

I wyobraź sobie, że na koniec obie te osoby, po zakończeniu prezentacji biznesowej otrzymują to samo pytanie „A ile Ty już zarobiłeś?”. Obie zareagują na to pytanie inaczej. Pierwsza powie coś w stylu „Nic, bo jestem dopiero od wczoraj w tym biznesie, ale są w mojej grupie osoby, które odnoszą ponadprzeciętne rezultaty.”. Po czym poda kilka przykładów.

Natomiast drugiej prawdopodobnie zrobi się głupio i powie „Nic”, po czym będzie sobie robiła wyrzuty, że namawia ludzi do biznesu, którego sama nie potrafi robić.

Wiara czyni cuda – dosłownie i w przenośni

Nie zrozum mnie źle. Samą wiarą nie osiągniesz sukcesów. Nawet jeżeli wierzysz w swój produkt, to prawdopodobnie odniesiesz gorsze rezultaty, niż osoba która w niego nie wierzy, ale za to w małym paluszku ma mnóstwo technik sprzedaży i perswazji.

Jednak jeżeli porównamy dwie osoby z tą samą, albo podobną wiedzą, to lepsze rezultaty odniesie osoba, która wierzy w to co mówi i w siebie.

Jeżeli wierzysz, że Twój produkt może pomóc innym, że to naprawdę zmieni ich życie to najzwyczajniej w świecie chcesz działać. Chcesz polecać program innym, chcesz się rozwijać. Bo dzięki temu zmieni się nie tylko Twoje życie, ale również życie innych.

Natomiast gdy nie wierzysz, gdy masz wątpliwości to dzieje się coś zupełnie odwrotnego. Ty nie tylko nie chcesz działać, Ty gdy działasz to czujesz się źle. Bo wydaje Ci się, że twój produkt nie zaspokoi potrzeb innych. Bo nie wierzysz, że im pomoże.

Jak masz przekonać kogoś do czegoś do czego sam nie jesteś przekonany? To praktycznie niemożliwe. A nawet jeżeli Ci się uda, to nie odczujesz satysfakcji z takiego działania. A czasem (jeżeli masz wątpliwości, co do jakości tego co polecasz), zamiast satysfakcji odczujesz poczucie winy.

W komentarzu napisz co Ty sądzisz o wierze w swój biznes i to co robisz. Podziel się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami.

2 thoughts on “Wiara czyni cuda? A jak to jest w biznesie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge