Co chcę zmienić po 40-sto dniowym wyzwaniu?

Wnioski z 40-sto dniowego wyzwania możesz przeczytać tutaj. Jednak same wnioski to za mało. Jedno to mieć dobre wnioski a drugie to wprowadzić faktyczne zmiany w życie.

Dzisiaj opiszę to co chcę zmienić – głównie w biznesie po 40-sto dniowym wyzwaniu. Zmian jest kilka, jednak są one istotne.

Po pierwsze w pisaniu postawić jakość

Publikowanie wpisu codziennie czasem odbiło się na jakości. Nie wiedziałem za bardzo co pisać, jednak pisałem, bo to postanowiłem. Nie jestem zadowolony z każdego wpisu, dlatego po tym jak wyzwanie zakończyłem zrobiłem sobie przerwę, a teraz wpisu znów będą pojawiać się rzadziej.

Prawdopodobnie 1-3 razy w tygodniu. Jednocześnie skupię się na jakości zamiast na ilości. To jest jedno z głównych postanowień jakie mam po wyzwaniu. Nie chcę już pisać więcej „bo powinienem”. Teraz chcę tworzyć bo czuję potrzebę tworzenia.

Z doświadczenia wiem, że wtedy piszę najlepiej i dlatego teraz będę pisał w ten sposób. Teraz przestanę skupiać się na ilości a zacznę na jakości. I tą zasadę postaram się przełożyć na wszystkie obszary życia, a nie tylko na blogowanie.

Po drugie – skupić się na promocji

Opublikowałem 40 wpisów jednak nie przełożyło się to na zmiany w ruchu. Jest on na identycznym poziomie na jakim był zanim zacząłem wyzwanie.

Natomiast ruch to kluczowy element budowania biznesu w internecie. Jeżeli budujesz listę na blogu to musisz mieć wejścia, żeby zdobyć zapisy. Cały internetowy biznes kręci się wokół ruchu (najlepiej wysokiej jakości). Bez niego najlepsze programy partnerskie  nic Ci nie dadzą.

Generowanie nowych kontaktów biznesowych i wejść na bloga znajdzie się teraz na szczycie mojej listy priorytetów. Tą są bowiem dwa działania, które mają największy wpływ na wysokość dochodów.

Po trzecie kolejki mailowe

Do tej pory trochę je pisałem, potem przestawałem, potem znów pisałem. I tak w kółko. Mój cel na najbliższy czas to odnowić kolejki mailowe tak by posiadały one wiadomości na co najmniej 60 dni.

To jest chyba jeden z najbardziej ambitnych punktów planu, bo chcę żeby kolejki wiadomości, które napiszę:

  • Inspirowały
  • Uczyły
  • Motywowały do działania
  • Sprzedawały
  • Dawały wartość
  • Dawały wskazówki, porady

I jeszcze pewnie wiele nowych celów pojawi się po drodze. Jednak na chwilę obecną kluczowe są powyższe cele.

Trzy proste do wdrożenia zmiany po 40-sto dniowym wyzwaniu:

  1. Jakość na pierwszy plan
  2. Skupić się na promocji
  3. Pisać kolejki mailowe

Co z tego wyjdzie? Czy uda mi się wdrożyć zmiany w życie? Zobaczymy za jakiś czas. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge